рефлексія

модуль 11 
  • продемонстувала портфоліо
  • провела оцінювання тренінгу за основним курсом Intel
  • очікую отримання сертифікату
модуль 9-10
  • праналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів
  • усвідомила  пропозиції та коментарі, які я отримала від колег щодо оцінювання учнів
  • розглянула шляхи використання навчальних матеріалів, що спрямовують та допомагають учням  при виконанні ними проектів
  • створила презентацію, щоб  стимулювати навчальні потреби учнів 
  • остаточно переглянула створене портфоліо
модуль 8
  • розглянула приклади учнівських робіт інших колег
  • обговорила ідеї залучення учнів до процесу оцінювання 
  • скоректувала  власний метод оцінювання
 модуль 7
  • з'ясувала для себе,  як можна використовувати Інтернет при викладанні хімії
  •  створила та оцінила приклад учнівської презентації
  • створила приклад учнівської публікації
  • створила приклад учнівської  вікі-статті
модуль 5-6
  • відпрацювала навички підбору інтернет-ресурсів для створення презентації,  правильно їх використовувати, дотримуючись  закону про авторські права,
  • обговорила з колегами створення презентації та оцінювання учнів
модуль 4
  • визначила методи та  інструменти оцінювання,
  • спланувала створення презентації про основні ідеї вивчення теми
 модуль 3
  •  я навчилась процесу планування роботи  над  обраною темою,  дотримуючись державних освітніх стандартів,  враховуючи особливості формування навичок мислення ХХІ століття.
  •  сформулювала завдання,  для виконання досліджень учнів у проектній діяльності
  •  з'ясувала, що , використовуючи метод проектів,  можна  вдосконалити  процеси  мотивації знань з хімії, залучити учнів до застосування знань, набутих на уроках інформатики на уроках хімії
модуль 1-2
Цей  модуль допоміг  мені обдумати  власні  цілі  навчання  на  цьому  тренінгу, а саме:
  • вдосконалення мого педагогічного досвіду;
  • планування більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімі;
  • для  проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;
  • вдосконалити  вміння  керувати  навчальним  процесом  за  методом проектів
  •  пцідвищити  рівень мотивацї учнів до навчання

Комментариев нет:

Отправить комментарий