модуль 11
- продемонстувала портфоліо
- провела оцінювання тренінгу за основним курсом Intel
- очікую отримання сертифікату
- праналізувала шляхи здійснення диференціації навчання учнів
- усвідомила пропозиції та коментарі, які я отримала від колег щодо оцінювання учнів
- розглянула шляхи використання навчальних матеріалів, що спрямовують та допомагають учням при виконанні ними проектів
- створила презентацію, щоб стимулювати навчальні потреби учнів
- остаточно переглянула створене портфоліо
- розглянула приклади учнівських робіт інших колег
- обговорила ідеї залучення учнів до процесу оцінювання
- скоректувала власний метод оцінювання
- з'ясувала для себе, як можна використовувати Інтернет при викладанні хімії
- створила та оцінила приклад учнівської презентації
- створила приклад учнівської публікації
- створила приклад учнівської вікі-статті
- відпрацювала навички підбору інтернет-ресурсів для створення презентації, правильно їх використовувати, дотримуючись закону про авторські права,
- обговорила з колегами створення презентації та оцінювання учнів
- визначила методи та інструменти оцінювання,
- спланувала створення презентації про основні ідеї вивчення теми
- я навчилась процесу планування роботи над обраною темою, дотримуючись державних освітніх стандартів, враховуючи особливості формування навичок мислення ХХІ століття.
- сформулювала завдання, для виконання досліджень учнів у проектній діяльності
- з'ясувала, що , використовуючи метод проектів, можна вдосконалити процеси мотивації знань з хімії, залучити учнів до застосування знань, набутих на уроках інформатики на уроках хімії
Цей модуль допоміг мені обдумати власні цілі навчання на цьому тренінгу, а саме:
- вдосконалення мого педагогічного досвіду;
- планування більш ефективного використання інформаційно-комунікаційних технологій на уроках хімі;
- для проведення досліджень, комунікації, взаємодії, застосування ефективних стратегій та інших засобів;
- вдосконалити вміння керувати навчальним процесом за методом проектів
- пцідвищити рівень мотивацї учнів до навчання
Комментариев нет:
Отправить комментарий